Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Elien Proost - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Derby, Verenigd Koninkrijk van Elien Proost - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen!

Blijf op de hoogte en volg Elien

31 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Derby

Hallo iedereen,

De voorbije week was een emotionele rollercoaster. Ik wou vertrekken maar ik wou geen afscheid nemen. Maar hoe dichter het vertrek kwam , hoe meer goesting ik kreeg om te vertrekken!

Het inpakken was wel even een minder momentje. IK wou zoveel meepakken, Maar helaas denk ik dat ik maar 50% van de bagage mee heb die ik oorspronkelijk mee wou hebben. Langs de andere kant is dit dus het perfecte excuus om eens te gaan winkelen in Derby. Voor diegene die interesse hebben ik heb maar 24.5 kg spullen bij! Wat dus een mirakel is voor mijn doen. Dit komt vooral doordat mijn mama mee heeft zitten inpakken!

Toen ik ingepakt was , heb ik nog genoten van een gezellige avond met de mama, papa, Katrien, Steven en de kleine kapoen Axl. ik heb nog een echt Belgisch afscheidscadeau gekregen; chocolade, een Nederlands boek, Snoepjes en een echt Belgisch roddelblad ( Story).

Om 5 uur 's morgens zijn we opgestaan om naar Zaventem te gaan. We hadden veel geluk met de drukte op de autostrade. Dus we waren goed op tijd aangekomen. De vlucht is dus heel goed gegaan. Ik was nog maar amper in de lucht en ze zeiden al dat we gingen landen!

Toen ik aankwam is Laundrine ( Iemand die ik al kende uit Derby) mij komen halen. We zijn dan samen naar mijn kot gegaan. Het is echt een goed kot maar de kamer is zeer klein er past net een bureau een bed en 2 kasten in. Ik moet letterlijk 1 stap zetten van mijn bureau naar mijn bed en omgekeerd. Foto's volgen nog op Facebook!

Nadat we het kot hadden gecontroleerd zijn we nog gaan winkelen! Het was een super fijne dag! Dus kortom alles verloopt zeer goed hier in Derby!

Nu ga ik afsluiten en ontbijten( neen , geen typisch Engels ontbijt voor mij ;) ) Bij deze is mijn eerste blog vanuit Derby ook een feit!

Ik mis jullie , vele knuffels vanuit derby
En vooral vele regengroetjes ;)

Elien

  • 31 Januari 2014 - 18:52

    Mama & Papa:

    Hey Lien,

    zoals je ziet kunnen we dus je blog volgen. best wel leuk, maar wat was ons mama's aandeel in die bagage?
    Hopelijk heb je daar the time of your life, zoadat er vele leuke verslagjes volgen.

    Kusjes,

    P&M


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Derby

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2014

eerste week in Derby

31 Januari 2014

Inpakken en wegwezen!

19 Januari 2014

nog 11 dagen en het avontuur kan beginnen!
Elien

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 2299

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: