nog 11 dagen en het avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Vosselaar, België van Elien Proost - WaarBenJij.nu nog 11 dagen en het avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Vosselaar, België van Elien Proost - WaarBenJij.nu

nog 11 dagen en het avontuur kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Elien

19 Januari 2014 | België, Vosselaar

Hallo iedereen,

Nog 11 dagen en ik vertrek naar Derby, Uk. Ik ga er 4 maanden wonen en stage lopen. Daarom start ik hier een blog om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn leven in Derby.

Momenteel ben ik nog bezig met de examens, maar mijn gedachten dwalen regelmatig af naar wat de 4 maanden brengen. Ik ben zeer benieuwd wat het allemaal zal geven. Ik zal 4 maanden hotel mama verlaten en ik weet nu al dat ik ze enorm ga missen! Maar ook de rest van mijn familie. Het gaat soms moeilijk zijn niet bij jullie te zijn om leuke maar ook minder leuke momenten te delen. Maar lang leven Skype, zo kunnen we elkaar toch nog regelmatig zien.

Het vertrek is dan ook iets waar ik met een dubbel gevoel naartoe leef. Naarmate dat het vertrek dichter bij komt besef ik ook dat ik afscheid moet nemen en dat is iets waar ik enorm tegenop kijk. Ik weet dat ik maar weg ga voor 4 maanden, maar ik weet nu al dat ik ga wenen als een klein kind. Ik heb de voorbije maanden veel nieuwe mensen leren kennen. Sommige beter dan andere maar toch ga ik veel mensen missen als ik weg ben. Ook ga ik leuke momenten missen de td's, verkiezingsweek,... Maar langs de andere kant weet ik ook dat ik in Engeland daar andere dingen voor in de plaats ga krijgen. Dus ik kijk er enorm naar uit naar wat de volgende maanden mij gaan brengen.


Maar voordat ik vertrek moet ik nog inpakken. Voor diegene die mijn inpakstijl kennen is dit steeds veel te veel! Dus het gaat een serieuze klus zijn om alles mee te pakken en toch onder het maximum gewicht van de bagage te blijven! Hoe dit zal verlopen zal ik jullie vertellen in de volgende blog!

Ik wil langs deze weg ook afscheid nemen van iedereen die ik helaas niet meer zal zien voor men vertrek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Vosselaar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2014

eerste week in Derby

31 Januari 2014

Inpakken en wegwezen!

19 Januari 2014

nog 11 dagen en het avontuur kan beginnen!
Elien

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 2289

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: